Обмін та повернення

Умови обміну та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки обміняти або повернути товари, придбані в магазині «Muzline», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Бланк заяви для повернення або обміну товару: ЗАВАНТАЖИТИ

Приклад заповнення заяви для повернення або обміну товару: ЗАВАНТАЖИТИ

Умови обміну / повернення Товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз’яснення:

Товарний вигляд: новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Струни, навушники, мікрофони, радіосистеми та інші товари закриті захисними плівками. Покупець повинен пам’ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також повинні бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: у разі виявлення потертостей, слідів використання, стороннього втручання, спроб крити або розібрати товар, сторонніх програм, змін в Налаштуваннях – магазин може скористатися правом відмовити Клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні Ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека і гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари-поверненню підлягають не розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковки (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Умови обміну / повернення Товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

З ув. команда Музлайн.