Пасивні сценічні Монітори

Пасивні сценічні Монітори в магазині МузЛайн
Вид професійного акустичного обладнання для моніторингу звуку на сцені. Пасивні сценічні монітори на відміну від активних вимагають зовнішнього підсилювача, коли як активні монітори мають вбудований підсилювач потужності. Використання пасивного сценічного монітора в зв'язці з окремим підсилювачем «розгойдує» монітор до максимуму, досягаючи піку рівня звукового тиску. Сценічний монітор передає середні і високі частоти, гарантуючи артисту на сцені прекрасну чутність інструментів і голосу.
Види пасивних сценічних моніторів
1. За принципом розміщення на сцені сценічні Монітори прийнято ділити на підлогові і бічні.
- Підлогові мають косокутну конструкцію корпусу і встановлюються під кутом (частіше 45 градусів) в передній частині сцени перед музикантами для передачі звуку з мінімальними спотвореннями.
- Бічні Монітори встановлюють зліва і праворуч від артистів ближче до переднього краю сцени. Бічні монітори на музичному сленгу ще називають «прострілами». Простріли використовують для посилення загальної гучності звучання моніторної системи.
2. За принципом дії пасивні сценічні Монітори діляться на монітори середнього і далекого поля. Є також монітори ближнього поля, але вони традиційно активні, як і деякі Монітори середнього поля, але частіше все-таки це пасивні монітори, як і у випадку з моніторами далекого поля. Використання всього акустичного комплекту моніторів називається триступеневим моніторингом.
- Пасивні Монітори середнього поля застосовуються в просторих приміщеннях. Роблять їх зазвичай трьохсмуговими, що позитивно позначається не тільки на процесі запису і відомості, а й мастерингу. Монітори середнього поля могутніше моніторів ближнього поля і краще відпрацьовують низькі частоти.
- Монітори далекого поля використовуються для мастерингу. Через своїх великих розмірів встановлюються стаціонарно або монтуються в стіну. Через велику потужність мають сильну тепловіддачу і вимагають охолодження. З огляду на перерахованих факторів, виключають установку вбудованого підсилювача.
Як вибирати пасивний сценічного монітор?
Критерії вибору якісного пасивного монітора визначаються списком вимог, які ви до нього пред'являєте.
- Потужність і УЗД. Ці показники прямо пропорційні розмірам приміщення. Для звичайної домашньої студії вистачить УЗД 100 Дб;
- частотний діапазон і УЧХ. Чим ширше діапазон, тим рівніше АЧХ, а значить, менше тембральне фарбування звуку, рівень якого вище значення + -3 Дб неприпустимий в системах моніторингу. Якщо нижня межа діапазону вище 50 Гц, додатково рекомендується використання сабвуферного монітора;
- тип фазоінвертора. Від розміщення фазоінверторного каналу залежить розміщення монітора на сцені. Якщо канал розташований на передній частині корпусу, монітор встановлюють впритул до стіни, якщо на задній – монітор повинен стояти на відстані не менше 40-50 см від стіни, щоб повітряний потік виходив назовні;
- тип випромінювачів. Тут слід керуватися особистими уподобаннями. Випромінювачі бувають трьох типів:
- стрічкові-мають високу деталізацію звуку,
- титанові-мають здатність до високого УЗД,
- шовковий (ВЧ драйвери)- відтворюють чистий звук без резонансів і спотворень.
- матеріал і ергономіка корпусу. Чим важче і товщі Матеріал корпусу монітора, тим менше резонанс і інші спотворення в звуковому сигналі, їм відтворюваному.
Вибір і покупка пасивних акустичних систем сценічного моніторингу в Музлайн
Музлайн пропонує на вибір більше 30 моделей пасивних сценічних моніторів провідних світових виробників в широкому ціновому діапазоні. Yamaha, Soundking, Laney, HK Audio і інші бренди представляють своє обладнання на сторінках нашого сайту. У нас ви можете купити товар онлайн за безготівковим розрахунком або в кредит і замовити доставку протягом 2 робочих днів в будь-який регіон України.